ام سی سه

باحال

ام سی سه

باحال

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید آهنگ پیشواز ایرانسل حذف کنید

بعضی از آهنگ های پیشواز ایرانسل خودبخود تمدید می شن که ضرورت آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را بیشتر می کنند

بعضی از افراد دوست دارند آهنگ پیشواز ایرانسلشان را به روز کنند و میخواهند نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را بدانند.

  حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل ، لازم است که کد آهنگ مربوطه را داشته باشید و کد زیر را از طریق خط ایرانسل مورد نظر وارد نمایید

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز مورد استفاده#ok

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

و یا اینکه برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر عبارت HZکد آهنگ مورد نظر را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

به عنوان مثال برای حذف آهنگ پیشواز با کد آهنگ 69425 پیام کوتاه زیر را به 7575 ارسال کنید

HZ69425

در صورتی که کد آهنگ انتخابی خود را فراموش کرده اید. می توانید کد زیر را وارد نمایند و کد آهنگ در حال پخش است را دریافت نمایند

*۷۷۷*۲ #[yes/OK]

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

نکته مهم : در صورتی که کد حذف آهنگ پیشواز جواب نداد بین HZ و کد آهنگ یک فاصله بگذارید. یعنی به این صورت: HZ 69425

یک راه آسانتر نیز هست و آن این است که اگر می خواهید به صورت کلی سرویس پخش آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید، می توانید عبارت ENS را به 7575 پیامک کرده تا هم سرویس پیشواز و هم آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید. در این روش حتی نیازی به دانستن کد آهنگ نیز ندارید.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای اینکه عملیات غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل را بخواهید انجام بدید باید کد آهنگ پیشواز خود را بدانید

برای این کار به طریق زیر عمل می کنید

2#*777*

بعد دگمه سبز رو می زنید و کد براتون ارسال میشه

پس تا اینجای کار یاد گرفتیم چطوری کد آهنگ پیشوازمون را پیدا کنیم

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل | لغو آهنگ پیشواز ایرانسل | غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

تبخال

تبخال+درمان تب خال

تبخال لب,تبخال لب به انگلیسی,تبخال لب در دوران بارداری,تبخال لب و ایدز,تبخال لب درمان,تبخال لب در بارداری,تبخال لب در حاملگی,تبخال لب در کودکان,تبخال لب و درمان,تبخال لب چیست,تبخال تناسلی,تبخال تناسلی عکس,تبخال تناسلی مردان,تبخال تناسلی در زنان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی و بارداری,تبخال تناسلی در دهان,تبخال تناسلی ویکی,تبخال تناسلی لب,تبخال تناسلی درمان,تبخال دهان,تبخال دهانی,تبخال دهانه رحم,تبخال دهان در کودکان,تبخال دهانی,تبخال دهان در بارداری,تبخال دهانی کودکان,تبخال دهان کودکان,تبخال دهان کودک,تبخال دهانی در کودکان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان عکس,درمان تبخال تناسلی در مردان,علائم تبخال تناسلی در مردان,علت تبخال تناسلی در مردان,عوارض تبخال تناسلی در مردان,تبخال ناحیه تناسلی در مردان,درمان تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی مردان,تبخال چیست,تبخال چیست,علت تبخال چیست,دلیل تبخال چیست؟,تبخال تناسلی چیست,تبخال چشمی چیست,درمان تبخال چیست,تبخال نشانه چیست؟,داروی تبخال چیست,تبخال مغزی چیست؟,تبخال تناسلی عکس,عکس تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی با عکس,عکس تبخال تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی در زنان,عکسهای تبخال تناسلی,عکسهای تبخال تناسلی در زنان,عکس تبخال تناسلی مردان,تبخال چشم,تبخال چشمی,تبخال چشمی چیست,تبخال چشمی,تبخال چشم چیست,تبخال چشم درمان,درمان تبخال چشمی,علائم تبخال چشمی,تبخال در چشم,تبخال زیر چشم,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنانه,تبخال تناسلی زنان چیست,بیماری تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زن,تبخال ناحیه تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی در زنان باردار,درمان تبخال تناسلی زنان,تبخال بینی,تبخال بینی در بارداری,تبخال بینی,درمان تبخال بینی,تبخال روی بینی,تبخال داخل بینی,تبخال در بینی,علت تبخال بینی,تبخال درون بینی,تبخال توی بینی

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لبتبخال یک بیماری ویروسی(هرپس سیمپلکس) است که مشخصه‌ی آن معمولاً دانه‌ی قرمز رنگ و تاول‌های کوچک است و بیشتر در ناحیه لب، لثه و یا در زبان بوجود می‌آید.سوزش و خارش نیز از علائم آن هستند و باید توجه داشت که لمس آن موجب انتقال ویروس می‌شود.عوامل بروز این بیماری؛ استرس، هیجان، مصرف بی‌رویه‌ی بعضی از خوراکی‌ها، سرماخوردگی، آنفولانزا، فشارهای روحی و روانی، قاعدگی، سوء تغذیه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید.درمانی برای این بیماری وجود ندارد و متخصصان فقط داروهای ضدویروسی (مثل آسیکلوویر) را تجویز می‌کنند که سرعت بهبودی آن بالا رود. نکته قابل توجه اینجاست که گاهی همین دارو موجب بروز حساسیت پوستی می‌شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

اما بهتر است درمان آن از راه طب‌سنتی باشد. یکی از روش‌های درمان تبخال دهانی، شستن محل آن با عصاره و یا جوشانده‌ی ریشه‌ی گیاه جعفری است. برگ زیتون نیز به دلیل خاصیت ضدالتهابی و ضدویروسی که دارد می‌تواند بهترین داروی طبیعی برای درمان بیماری‌های پوستی ویروسی مانند تبخال باشد.برای از بین بردن خارش آن نیز می‌توان از روغن گل راعی استفاده کرد. بصورتی که پنبه‌ای را به این روغن و یا اسانس بدون افزودنی آن آغشته کرده و روی محل تبخال گذاشته شود.با استفاده از روغن چای طبیعی نیز می‌توان از انتقال آن به سایر نقاط بدن جلوگیری کرد. به طوریکه باید آن را بدون افزودنی روی تبخال زد.بعلاوه می‌توان سیب پوست کنده و رنده شده را با یک قاشق عسل مخلوط و به مدت سه تا چهار روز میل کرد.گل همیشه بهار، گذاشتن یک حبه زیر به مدت ده دقیقه روی تبخال، گذاشتن گیاه اسطوخدوس به مدت یک هفته روی تبخال، مایعات خنک، بستنی، سیب‌زمینی، کاهش فشار عصبی و استرس و کمپرس یخ هم برای درمان این بیماری مفید است.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

باید توجه کرد که مصرف خوراکی‌هایی مثل انواع شکلات، کاکائو، آجیل، گندم، عدس، بادام زمینی، انواع سس، غذاهای حاضری و سرخ کردنی، کره بادام زمینی و جو باعث تحریک بیماری تبخال می‌شود و باید از خوردن آن‌ها در هنگام ابتلا جلوگیری کرد. اگر تبخال روی بینی و در نواحی نزدیک به چشم بروز کرده باشد، تبخال بزرگ باشد و قرمزی آن دارای کانون‌های عفونی و چرکی باشد، فرد مبتلا با حالت افزایش حرارت بدن و تب و لرزه همراه باشد، بجای روطبت و ترشحات معمول سطحی چروک خورده داشت، با سردرد و دردهای عضلانی همراه باشد و یا اینکه ضایعات پوستی مثل تبخال در ناحیه تناسلی دیده شود، باید سریعاً به پزشک مراجعه و از هرگونه خوددرمانی پرهیز کرد.از تماس فیزیکی با افرادی که ضایعات فعال دارند خودداری شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

افراد مبتلا جهت جلوگیری از انتشار و افراد سالم جهت جلوگیری از ابتلا، دستان خود را مرتب بشویند.

تبخال

کلسترول‌خون بی‌صدا بالا می‌‌رود

کلسترول‌خون بی‌صدا بالا می‌‌رود

کلسترول‌خون بالا,بیماری کلسترول‌خون بالا,کلسترول‌خون بالا در بارداری,علائم کلسترول‌خون بالا,درمان کلسترول‌خون بالا,درمان کلسترول‌خون بالا با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان کلسترول‌خون بالا,کلسترول‌خون بالا را چگونه درمان کنیم,کلسترول‌خون بالا در کودکان,کلسترول‌خون بالا در بزرگسالان,کلسترول‌خون بالا در نوزادان,کلسترول‌خون بالا در بهار,کلسترول‌خون بالا در تابستان,کلسترول‌خون بالا در پاییز,کلسترول‌خون بالا در زمستان,آشنایی با کلسترول‌خون بالا,همه چیز در مورد کلسترول‌خون بالا,کلسترول‌خون بالا واگیردار است,کلسترول‌خون بالا و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان کلسترول‌خون بالا

کلسترول بالای خون, سکته مغزی

به گزارش بی اس ام اس کلسترول بالای خون به خودی خود بیماری نیست. این مشکل بیشتر یکی از عوامل خطرساز برای بروز بیماری‌‌های قلبی و سکته مغزی محسوب می‌شود.کلسترول بالای خون کاملا بی‌سروصدا افزایش می‌یابد و مشکل‌ساز می‌شود، اما سوال اینجاست چگونه می‌توان متوجه وجود کلسترول بالای خون شد؟ آیا این مشکل علائمی‌ نیز بروز می‌دهد؟

کلسترول بالای خون بیماری نیست
قبل از هر چیزی باید بگوییم که بدن ما به کلسترول یا همان چربی خون نیاز دارد تا بتواند بدرستی به وظایف خود عمل کند. بنابراین چربی خون به خودی خود مضر نیست. مشکل زمانی بروز می‌کند که این چربی از حد طبیعی خود خارج می‌شود و میزان آن بالا می‌رود. در واقع کلسترول بالای خون به خودی خود بیماری نیست و علامت خاصی ندارد، اما همین مشکل ساده ممکن است عاملی برای بروز سکته مغزی و قلبی شود، زیرا تجمع چربی‌‌‌ها در جداره عروق که به آن تصلب شرایین گفته می‌شود در روند گردش خون و حمل درست اکسیژن به بافت‌‌های حیاتی بدن اختلال پدید می‌آورد و باعث بروز سکته می‌شود.به طور کلی باید گفت خیلی از افراد تا وقتی دچار انفارکتوس میوکارد (سکته قلبی) یا سکته مغزی نشوند متوجه میزان بالای کلسترول خون خود نمی‌شوند. با این ‌همه، بهتر است به وجود برخی از نشانه‌ها و علائم در وجود خود هوشیارتر باشید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

کلسترول بالای خون, سکته مغزی

درد در ناحیه قفسه سینه
وقتی کلسترول خون بیش از اندازه بالا می‌رود باعث تجمع چربی در رگ‌‌های قلب می‌شود و کم‌کم آنها را مسدود می‌کند. وقتی در گردش خون اختلالاتی بروز می‌کند علائمی‌ نیز با خود دارد. مهم‌ترین و رایج‌ترین علامت این مشکل وجود درد در ناحیه قفسه سینه است و وقتی بروز می‌کند که عضلات قلبی به میزان کافی اکسیژن دریافت نمی‌کنند. اگر درد در ناحیه قفسه سینه در طول یک فعالیت بدنی و کوتاه‌مدت بروز کند، امکان دارد در نتیجه آنژین قفسه سینه باشد که نیاز به بررسی پزشک دارد، اما اگر این درد از بین نرود و طولانی شود، ممکن است علامت انفارکتوس میوکارد باشد.در واقع می‌توان گفت که علائم کلسترول بالا مساوی با علائم سکته است که عبارت است از خستگی زیاد، اضطراب ـ به طوری که فرد احساس حالت تهوع داشته باشد ـ نفس‌نفس زدن، تعریق زیاد و احساس تنگی قفسه سینه. اگر علائم دیگری مانند درد ناگهانی در فک، شانه، بازوی چپ و کمر احساس کردید، حتما بدون فوت وقت با اورژانس تماس بگیرید.

کلسترول بالا؛ مغز در آمپاس
اگر کلسترول بالا در ناحیه عروق سر تجمع داشته باشد و کم‌کم رگ‌‌های این ناحیه را مسدود کند، علائم دیگری نیز بروز خواهد کرد. انسداد عروق سر و قطع موقت خون‌رسانی به مغز، باعث ایجاد حملات ایسمیک گذرا می‌شود که خبر از سکته مغزی قریب‌الوقوع می‌دهند. می‌توانید با بروز علائمی‌ که نشان‌دهنده کلسترول بالا و حملات مغزی است مشکل را شناسایی کنید.در این صورت با علائمی‌ مانند کاهش قدرت و حساسیت یکی از بازو‌‌ها یا پا‌‌ها، از دست دادن حساسیت بخشی از صورت یا کل بدن روبه‌رو خواهید شد و مشکلات دیگری مانند اختلال در قدرت تکلم، اختلال در حفظ تعادل، مشکل راه رفتن، اختلالات بینایی و از دست دادن ناگهانی بینایی یک چشم و سرگیجه نیز بروز خواهد کرد. این علائم معمولا خیلی زود و قبل از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، اما به این معنی نیست که مشکل برطرف شده است.

کلسترول بالای خون, سکته مغزی

بهترین راه آزمایش خون است
به‌ طور کلی کلسترول بالای خون هیچ علامت مشخصی ندارد و علائم قطعی آن زمانی بروز می‌کند که منجر به سکته می‌شود. در واقع علائم کلسترول بالا همان علائم سکته است. متاسفانه از آنجا که کلسترول بالای خون علامت خاصی ندارد، اکثر افراد آن را نادیده می‌گیرند، اما نباید این مشکل موذی و بی‌سروصدا را نادیده گرفت. بهترین راه تخمین میزان کلسترول خون همان آزمایش خون است. اولین آزمایش شامل میزان کلسترول توتال یعنی HDL و LDL است که اولی نشان‌دهنده کلسترول خوب و دومی‌ نشان‌دهنده کلسترول بد و مضر خون است. کلسترول بد کلسترولی است که مازاد آن به جداره رگ‌‌ها می‌چسبد و باعث بروز تصلب شرایین می‌شود.کلسترول خوب وظیفه جبران مازاد چربی موجود در اندام‌ها را دارد و آن را به سمت کبد می‌برد تا از بدن دفع شود. صرفا با آزمایش خون می‌توانید میزان دقیق کلسترول خون‌تان را بدانید. توجه داشته باشید که میزان طبیعی کلسترول برای همه افراد یکسان نیست. عوامل خطرساز دیگری مانند استعمال دخانیات، سن، کم‌تحرکی و… نیز نشان می‌دهد که این میزان کلسترول برای فردی طبیعی است یا خیر.

کلسترول بالای خون, سکته مغزی

سیب: شاه‌میوه کاهش‌دهنده کلسترول
یک عدد سیب صد گرمی‌ حاوی حدود 40 تا 50 کیلوکالری است. نتایج پژوهشی که در Journal of Nutrition به چاپ رسیده است نشان می‌‌دهد که این میوه بهشتی تاثیر زیادی در مقابله با بیماری‌‌‌های قلبی ـ عروقی دارد. سیب باعث کاهش جذب کلسترول و چربی‌‌‌ها در روده‌ها می‌‌شود. این میوه همچنین سرشار از فیبر‌‌ها، ویتامین‌‌‌ها و آنتی‌اکسیدان‌‌‌های مفید است که بویژه در پوست آن قرار دارند.سیب به دلیل داشتن فروکتوز و کربوهیدرات انرژی‌زاست. به همین دلیل فعالیت‌‌های فیزیکی را بیشتر می‌‌کند. وقتی فعالیت‌‌های جسمی‌تان بالا باشد بی‌شک چربی خون‌تان نیز کاهش خواهد یافت. این میوه علاوه بر این ‌که احساس سیری طولانی‌مدتی پدید می‌آورد، رفع عطش می‌کند و خطر ابتلا به سرطان کولون را نیز کاهش می‌دهد. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهند میزان چربی خون افرادی که روزانه سیب مصرف می‌کنند در شرایط طبیعی‌تری قرار دارد. نتایج همین پژوهش‌‌‌ها همچنین نشان می‌دهد که این میوه به اندازه قرص‌های استاتین به کنترل چربی خون کمک می‌کند.

سیب یا استاتین؛ مساله این است
نتایج یک پژوهش انگلیسی نشان می‌دهد افراد بالای 50 سال که روزانه یک عدد سیب میل می‌کنند، بهتر می‌توانند چربی خونشان را کنترل کنند. به عقیده این محققان مصرف روزانه استاتین، یعنی همان داروی معروف ضدچربی، باعث نجات جان 9400 نفر از مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی ـ عروقی می‌شود و با مصرف روزانه یک عدد سیب نیز از مرگ 8500 نفر جلوگیری می‌شود. مقایسه این ارقام نشان می‌دهد که مصرف روزانه یک عدد سیب نیز به همان اندازه استاتین موثر است.البته منظور این نیست که پرهیز غذایی نداشته باشید، تحرک بدنی‌تان کم باشد و با کلسترول بالای خون بخواهید با مصرف سیب از مشکل جلوگیری کنید. مصرف یک عدد سیب در چارچوب تغذیه سالم و تحرک بدنی کافی می‌تواند شما را از گزند افزایش کلسترول خون و همچنین ابتلا به بیماری‌‌های قلبی ـ عروقی نجات دهد. به خاطر این‌که سرشار از فیبر پکتین و فیبر‌‌های محلول در آب است که باعث کاهش جذب چربی‌ها می‌شود.این میوه کم‌کالری خواص آنتی‌اکسیدانی بالایی دارد که خطر بیماری‌‌های قلبی ـ عروقی را کاهش می‌دهد. اگر آزمایش خون داده‌اید و مشخص شده است چربی خون‌تان بالاست، لازم است که طبق نظر پزشک دارو مصرف کنید تا این میزان به حد نرمال برسد. سپس می‌توانید با اصلاح تغذیه و افزایش تحرک بدنی و همچنین افزودن روزانه یک تا دو عدد سیب به برنامه غذایی‌تان از سطح مناسب چربی خون مطمئن شوید.
منبع:jamejamonline.ir

کلسترول‌خون بی‌صدا بالا می‌‌رود

گل ماهور نابودکننده ی باکتری ها

گل ماهور نابودکننده ی باکتری ها

خواص گل ماهور,فواید گل ماهور,گل ماهور درمانی,خاصیت گل ماهور,خواص گل ماهور درمانی,خواص گل ماهور برای پوست,خواص گل ماهور برای مو,خواص گل ماهور برای جوانی,خواص گل ماهور برای بارداری,خواص خوردن گل ماهور,فواید گل ماهور خام,فواید گل ماهور پخته

گل ماهور نابودکننده ی باکتری ها

به گزارش بی اس ام اس : گل ماهور یا خرگوشک در مناطق معتدل جهان رشد می کند. برگ و گل های این گیاه کاربرد دارویی دارد ریشه آن نیز برای درمان برخی بیماری ها از جمله بی اختیاری ادرار بسیار موثر است.

*  این گیاه برخی انواع باکتری از جمله «استافیلوکوکوس» و «ای کولا» را از بین می برد.

* عملکرد آنتی بیوتیک دارد و سرفه را تسکین می دهد.

* برای درمان آسم و بیمار ی های تنفسی موثر است.

* التهاب دستگاه تنفسی را از بین می برد.

* از بروز استرس و بی خوابی جلوگیری می کند.

* مصرف آن به افرادی که مشکل گوارشی مانند بواسیر، یبوست، اسهال و عفونت مثانه دارند، توصیه می شود.

* دارای خاصیت تسکین دهنده است، بنابراین دردهای شدید را آرام می کند.

* برای دفع کرم روده مفید است.

* خارش و سوزش ناشی از گزیدگی حشرات و تاول را تسکین می بخشد.

*ترکیبی از روغن زیتون و دم کرده آن، گوش درد را درمان می کند.

منبع:روزنامه خراسان

گل ماهور نابودکننده ی باکتری ها

دانلود آهنگ جدید بتاب بر من حامد شمس

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من با کیفیت بالا در سایت بکوب

آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,بتاب بر من حامد شمس,آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ جدید بتاب بر من حامد شمس,موسیقی زیبای بتاب بر من حامد شمس,اهنگ جدید حامد شمس

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس با اهنگسازی و میکس حامد شمس و تنظیم ومستر محمد فلاح

برای دانلود این آهنگ زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام بتاب بر من

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

حامد شمس از خواننده های خوب و با آینده ایران است

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس


درمان‌ های گیاهی التهاب گلو

خواص درمان‌ های گیاهی,فواید درمان‌ های گیاهی,درمان‌ های گیاهی درمانی,خاصیت درمان‌ های گیاهی,خواص درمان‌ های گیاهی درمانی,خواص درمان‌ های گیاهی برای پوست,خواص درمان‌ های گیاهی برای مو,خواص درمان‌ های گیاهی برای جوانی,خواص درمان‌ های گیاهی برای بارداری,خواص خوردن درمان‌ های گیاهی,فواید درمان‌ های گیاهی خام,فواید درمان‌ های گیاهی پخته

درمان‌ های گیاهی التهاب گلو

به گزارش بی اس ام اس : آنژین نوعی التهاب گلو است که علائم مختلفی دارد. برای درمان خانگی این بیماری بهتر است آب لیموترش، جوشانده‌ی آویشن، قرقره با آب نمک و غیره را امتحان کنید.در صورت بروز آنژین مهم‌ترین کار تسکین درد و تقویت سیستم ایمنی بدن است. برای درمان خانگی این بیماری بهتر است آب لیموترش، جوشانده‌ی آویشن، قرقره با آب نمک و غیره را امتحان کنید. این درمان‌ها بسیار موثر است و گلودرد شما را درمان می‌کند. برای آشنایی بیشتر با درمان‌های خانگی آنژین با ما همراه باشید.

آب لیموترش بنوشید

آب لیموترش حاوی مواد معدنی مثل منیزیم و کلسیم است و اسیدسیتریک موجود در آن خواص ضدعفونی کنندگی دارد. علاوه بر این لیموترش سرشار از ویتامین C است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.روش مصرف: هر روز آب یک یا دو لیموترش تازه را بگیرید و تا بهبود بیماری میل کنید. اگر نمی‌توانید آب لیموترش خالی را بنوشید کمی آب داغ و یک تا دو قاشق عسل به آن اضافه کنید.برای پیشگیری از بیماری‌های زمستانی نیز می‌توانید با شروع سرما هر روز مقداری آب لیموترش بنوشید.توجه داشته باشید اگر بعد از 48 ساعت هیچ تغییری در وضعیت بیماریتان حاصل نشد به پزشک مراجعه کنید.

جوشانده‌ی آویشن میل کنید

آویشن حاوی میزان قابل توجهی «تیمول» است. این ماده ضدعفونی کننده و ضدباکتری بسیار موثری است. از آویشن به ویژه برای درمان التهاب و عفونت‌های مجاری تنفسی و همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می‌شود.روش مصرف: یک تا دو گرم آویشن خشک را با یک فنجان آب جوش به مدت 10 دقیقه دم کنید. به مدت 5 روز و هر روز سه تا چهار فنجان از این جوشانده میل کنید.می‌توانید یک تا دو قاشق چای‌خوری عسل نیز به آن اضافه کنید. آویشن برای درمان گلودرد بسیار موثر است زیرا خلط‌ها را از بین می‌برد و از تکثیر باکتری‌ها پیشگیری می‌کند.با رسیدن فصل سرما برای پیشگیری از بیماری‌های زمستانی می‌توانید هر شب یک فنجان جوشانده‌ی آویشن بنوشید. توجه داشته باشید اگر بعد از 48 ساعت بهبودی در بیماریتان حاصل نشد حتماً به پزشک مراجعه کنید.

لیموترش سرشار از ویتامین C است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

با آب نمک قرقره کنید

نتایج یک پژوهش آمریکایی که در سال 2005 انجام گرفته نشان می‌دهد که قرقره کردن با آب نمک ولرم احتمال ابتلا به عفونت‌های تنفسی را در زمستان به میزان 40 درصد کاهش می‌دهد و همچنین در صورت نیاز نیز آب نمک می‌تواند باعث درمان این عفونت‌ها شود.می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه وجود ویروس باعث احتباس آب در گلو می‌شود و این مسئله باعث می‌شود گلو متورم شده و زمانی که می‌خواهید بزاقتان را قورت دهید دردهای شدیدی احساس می‌کنید. نمک التهاب مخاط را از بین می‌برد و همین امر باعث می‌شود خون راحت‌تر جریان داشته باشد و پادتن‌ها تحریک شوند.روش استفاده: نصف یک قاشق چای‌خوری نمک را در نصف فنجان آب ولرم حل کرده و قرقره کنید. هر روز سه مرتبه بعد از هر غذا این کار را تکرار کنید. می‌توانید به آب نمکتان آب لیموترش نیز اضافه کنید. بعد از 48 ساعت اگر گلودردتان بهتر نشد به پزشک مراجعه کنید.

از عصاره های گیاهی استفاده کنید

در یک لیوان آب داغ یک قطره عصاره‌ی گیاهی آویشن و دو قطره عصاره‌ی گیاهی اسطوخودوس بچکانید.یک نوک انگشت نمک نیز به آن اضافه کنید. با این محلول قرقره کنید.به مدت دو تا سه روز و هر روز این کار را 4 تا 6 مرتبه تکرار کنید.توجه داشته باشید که استفاده از عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی برای زنان باردار و کودکان زیر 6 سال مورد منع استفاده دارد.توصیه می‌کنیم اگر بعد از 48 ساعت بهبودی در وضعیت بیماریتان حاصل نشد به پزشک مراجعه کنید.

علائم و نوع آنژین

علائم آنژین: گلو درد شدید زمان قورت دادن بزاق یا غذا، تب شدید 39-40 درجه، قرمز شدن گلو، سرفه، آب ریزش بینی، در برخی موارد غده‌ها و جوش‌های سفید رنگ در انتهای گلو از علائم آنژین محسوب می‌شوند.از آویشن به ویژه برای درمان التهاب و عفونت‌های مجاری تنفسی و همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می‌شود آنژین ویروسی یا باکتریایی: 80 تا 90 درصد آنژین‌ها دلیل ویروسی دارند. اما چنانچه غده‌ها و جوش‌های سفید رنگ در انتهای گلو وجود داشته باشد و فرد استفراغ کند احتمالاً دارد آنژین باکتریایی باشد و شما باید هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید. مصرف آنتی‌بیوتیک برای پیشگیری از حادتر شدن مشکل ضروری است. توجه داشته باشید اگر تب و درد بعد از دو روز از بین نرفت حتماً به پزشک مراجعه کنید.

منبع:tebyan.net

درمان‌ های گیاهی التهاب گلو

آواکادو و سویا ، درمان زانو درد

آواکادو و سویا ، درمان زانو درد

خواص آواکادو,فواید آواکادو,آواکادو درمانی,خاصیت آواکادو,خواص آواکادو درمانی,خواص آواکادو برای پوست,خواص آواکادو برای مو,خواص آواکادو برای جوانی,خواص آواکادو برای بارداری,خواص خوردن آواکادو,فواید آواکادو خام,فواید آواکادو پخته

آواکادو و سویا، درمان زانو   درد

به گزارش بی اس ام اس : درد و التهاب ناشی از بیماری آرتریت با مصرف مخلوطی از آواکادو و روغن سویا مشخصاً کاهش می یابد. آواکادو و سویا دارای ویتامین های متعدد و ترکیبات ضد التهابی هستند که مصرف خوراکی آن ها به طور منظم موجب تخفیف دردهای زانو و مفاصل می شود.

آواکادو و سویا

بسیاری از اطرافیان ما مثل پدر و مادرمان از درد و مشکلات التهابی استخوان‌ ها و مفاصل، خصوصا زانو درد رنج می ‌برند شاید خود ما هم مبتلا به درد زانو باشیم.جهت درمان این درد، بسیاری از افراد به داروهای ضدالتهابی و ضددرد پناه می ‌برند. این داروها به ‌طور موقت بر درد غلبه می ‌کنند، ولی درمان دائمی فراتر از این حرف‌ ها است.طبیعت زمین در ذات خود درمان تمامی بیماری ‌ها را داراست. در حقیقت طبیعت، مواد غذایی را که بهترین درمان برای بیماری‌ های گوناگون است، برای انسان ‌ها فراهم نموده است.درد زانو دلایل متعددی از جمله التهاب استخوان‌ ها و مفاصل، جابه‌جایی مفاصل و خشکی و سختی استخوان‌ ها دارد.افراد دچار زانودرد، بسیاری از شیوه‌ های درمانی از جمله تمرینات ورزشی، تزریقات استروییدی و جراحی را متحمل می ‌شوند، ولی با رژیم غذایی مناسب بسیاری از مشکلات التهابی آن ها حل می ‌گردد.مواد غذایی مشخصی وجود دارند که حاوی مقادیر مناسبی از مواد ضدالتهابی و مسکن‌ های درد هستند:آواکادو یکی از این مواد غذایی است که اثر درمانی ویژه ای در درمان درد زانو دارد. منشاء آووکادو، آمریکای جنوبی بوده و از آن جا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است. برگ‌ های این درخت ضخیم و سبز و گل‌ های آن کوچک و سبز رنگ است. میوه ی آن مانند گلابی و دارای پوستی سخت به رنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 400 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آن ها دارای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آن ها سیاه و خشن است.آووکادو چرب است و دارای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستئین، تریپتوفان و تیروزین می ‌باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی‌ بیوتیک در آووکادو ثابت شده است‌. دانه ی گیاه دارای مقدار کمی(در حدود 2 درصد) روغن است. این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است‌.مصرف خوراکی آواکادو نیز در کاهش درد زانو بسیار موثر است. زیرا تحقیقات مشخص ساخته است؛ آواکادو دارای ترکیباتی بنام فیتو استرول است که اثرات ضد التهابی و همچنین اثرات ضد درد دارد روغن دانه آووکادو دارای حدود 7 درصد روغن‌ های اشباع شده مانند اسید پالمیتیک و اسید استئاریک اسید آراشیدیک، اسید میریستیک و در حدود 80 درصد روغن‌ های اشباع نشده مانند اسید اولئیک و اسید لینولئیک می ‌باشد‌.آواکادو دارای اثرات دارویی و درمانی متعدد است ولی یکی از بارزترین فواید آن درمان زانو درد است.روغن آووکادو دارای ویتامین ‌های مختلف مانند C، K ، H ، E، D، B، A است و ارزش غذایی زیادی دارد.این روغن ضد رماتیسم است و ماساژ روغن آووکادو به محل هایی از زانو که دردناک است موجب تخفیف درد می شود.مصرف خوراکی آواکادو نیز در کاهش درد زانو بسیار موثر است. زیرا تحقیقات مشخص ساخته است؛ آواکادو دارای ترکیباتی بنام فیتو استرول است که اثرات ضد التهابی و همچنین اثرات ضد درد دارد.سویا نیز از مواد غذایی موثر در درمان درد و التهاب مفاصل است. طبق بررسی متخصصین تغذیه ی دانشگاه ایالتی اکلاهاما، با مصرف روزانه ی سویا به مدت سه ماه، بر درد و رنج ناشی از زانو درد می‌ توان غلبه نمود.سویا از طریق مصرف سالاد، برگرهای سویا، مخلوط ‌های حاوی مواد غذایی گیاهی و شیر سویا تامین می ‌گردد.این ماده ی غذایی منبع غنی ایزوفلاون‌ ها است. ایزوفلاون ‌ها به سبب توانایی خود در تعدیل فعالیت استروژنی بدن(با اتصال به گیرنده‌ های استروژنی سطح سلول ‌ها)، شناخته می ‌شوند.محققین آزمایشگاهی ثابت نموده‌ اند، ایزوفلاون ‌های سویا التهاب مفاصل را کاهش داده، بافت غضروف را بهبود می‌ بخشند و در نهایت سبب کاهش درد می ‌شوند.

آواکادو و سویا، درمان زانو درد

درد و التهاب ناشی از بیماری آرتریت با مصرف مخلوطی از آواکادو و روغن سویا مشخصاً کاهش می یابد. طی مطالعه ای در کشور فرانسه انجام شد، به بیمارانی که درد شدیدی در زانو و باسن داشتند، 300 یا 600 میلی گرم مخلوط عصاره آواکادو و روغن سویا داده شد. پس از 6 هفته درد زانو در این افراد به گونه بهتر شد که بیش از نیمی از آن ها دیگر نیاز به درمان دارویی نداشتند.مخلوط غیر صابونی آووکادو و سویا در درمان التهاب مفاصل توصیه می‌ شود. در چهار آزمایش بالینی مرتبط، مخلوط غیر صابونی آووکادو و سویا(عصاره حاصل از روغن سویا و آووکادو) در درمان درد و خشکی زانو و در نتیجه کاهش مصرف انواع دارو موثر شناخته شده است. این محصول در بسیاری از نقاط دنیا به‌ صورت مکمل مصرف می ‌شود. دوز عادی آن 300 میلی ‌گرم بوده و دو ماه برای تاثیر ضدالتهابی آن، زمان لازم می‌ باشد.

آواکادو و سویا ، درمان زانو درد

داروهای گیاهی ضد آبریزش و عطسه

داروهای گیاهی ضد آبریزش و عطسه

عطسه,بیماری عطسه,عطسه در بارداری,علائم عطسه,درمان عطسه,درمان عطسه با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان عطسه,عطسه را چگونه درمان کنیم,عطسه در کودکان,عطسه در بزرگسالان,عطسه در نوزادان,عطسه در بهار,عطسه در تابستان,عطسه در پاییز,عطسه در زمستان,آشنایی با عطسه,همه چیز در مورد عطسه,عطسه واگیردار است,عطسه و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان عطسه

داروهای گیاهی ضد آبریزش و عطسه

به گزارش بی اس ام اس : البته عطسه و آب ریزش بینی ، واکنش طبیعی بدن نسبت به عوامل حساسیتی و بیماریزا است، ودر اصل خوب است وباید باشد ولی اگر ادامه دار شود ، باعث اختلال در کارهای روزمره فرد می شود پس ماباید عامل تحریک کننده را شناسایی ، وآن را از بین ببریم .ولی در طب گیاهی برای درمان این عارضه مواردی است که به آنها اشاره می کنیم:

1): استفاده از روغن اسطوخدوس اصل ، به این روش که با انگشت کوچک مقداری از روغن رابه پیشانی و داخل بینی مالش می دهیم(صبح و شب هنگام خواب).

داروهای گیاهی ضد آبریزش و عطسه

2):دود دادن سیاه دانه:مقداری سیاه دانه را روی آتش ریخته ودود آن را به آرامی تنفس میکنیم(برای افراد ،دارای بیماری آسم توصیه نمی شود)

داروهای گیاهی ضد آبریزش و عطسه

بیماران قلبی قبل از سفر چه اقداماتی باید انجام دهند؟

بیماران قلبی قبل از سفر چه اقداماتی باید انجام دهند؟

بیماری قلبی,بیماری بیماری قلبی,بیماری قلبی در بارداری,علائم بیماری قلبی,درمان بیماری قلبی,درمان بیماری قلبی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان بیماری قلبی,بیماری قلبی را چگونه درمان کنیم,بیماری قلبی در کودکان,بیماری قلبی در بزرگسالان,بیماری قلبی در نوزادان,بیماری قلبی در بهار,بیماری قلبی در تابستان,بیماری قلبی در پاییز,بیماری قلبی در زمستان,آشنایی با بیماری قلبی,همه چیز در مورد بیماری قلبی,بیماری قلبی واگیردار است,بیماری قلبی و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان بیماری قلبی

بیماران قلبی, سفر هوایی

بیماران قلبی قبل از سفر چه اقداماتی باید انجام دهند؟

به گزارش بی اس ام اس بیماران مبتلا به ناراحتی های قلبی باید با صلاحدید پزشک معالج اقدام به سفر کرده و اقدامات لازمی را برای مسافرت و سفر هوایی انجام دهند.مسافرت های هوایی،روشی ایمن تر ازحمل و نقل جاده ای است؛اما همانطور که درمنزل یا محل کار حوادث ناشی از بیماری های قلبی می تواند اتفاق بیفتد؛در هنگام جابجایی مسافران در زمان طولانی نیز ممکن است حادثه قلبی رخ دهد که البته بروز این حوادث در هنگام پرواز به دلیل برخی ویژگی ها از اهمیت خاصی برخوردار است.بیماران نیز ممکن است در هواپیما ساعتها از دسترسی به خدمات درمانی و بیمارستانی دور باشند که این موضوع به خصوص در پروازهای طولانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.قرارگرفتن هواپیما در ارتفاعی بین 5000 تا 8000 پا از سطح دریا،رطوبت کم در هوا در ارتفاع بالا،لرزش های هواپیما،تغییر در تیم دوره ای بدن مثل سیکل خواب و بیداری و همچنین بروز بیماری حرکت یا motion sickness که همراه با تهوع،استفراغ،سرگیجه است؛از دیگر مشکلات سفر با هواپیما است.

بیماران قلبی, سفر هوایی

‌مسافرت هوایی می تواند همراه با استرس هایی همچون ترافیک مسیرهای منتهی به فرودگاه، پارکینگ فرودگاه،ازدحام جمعیت،حمل اثاثیه سنگین و معطلی های موجود در فرودگاه و تاخیر پروازها باشد که بروز این استرس ها نیز می تواند زمینه را برای تشدید علایم بیماری های قلبی مساعد کند.این شرایط هرچند برای افراد سالم قابل تحمل است؛اما ممکن است در افرادی که مبتلا به بیماری های شدید قلبی مثل نارسایی کنترل نشده قلبی،گرفتاری شدید عروق قلبی و یا نامنظمی های کنترل نشده قلبی هستند،قابل تحمل نبوده و موجب بروز مشکل شود.تمام بیماران قلبی و یا بیمارانی که سابقه عوامل خطرزای بیماری قلبی مثل دیابت،فشار خون بالا،چاقی مفرط و یا سن بالای از 65 سال را دارند مدارک و اطلاعات لازم را به همراه سفر و در پرواز به همراه خود داشته باشند.بیماران قلبی باید طی سفر،تلفن تماس پزشک معالج و تعداد کافی از نمونه داروهای مصرفی را درهنگام پرواز و یا سفر همراه داشته باشند.قبل از سفر لازم است بیمار با پزشک معالج خود راجع به امکان انجام سفر مشورت کند و نظر وی را جویا شود.انجام این مورد به خصوص در افرادی که دچار نامنظمی ضربان قلب،تنگی نفس ،سرگیجه، درد سینه و یا تورم پاها هستند،بسیار ضروری است.نکته: ‌درصورتی که شرایط بیماری فرد براساس نظر معالج اقتضا می کند که رژیم غذایی خاصی داشته باشد و یا نیاز به صندلی چرخدار یا برانکار و یا نیاز به اکسیژن در هنگام پرواز دارد؛فرد باید حداقل 24 ساعت قبل،آژانس مسافرتی یا شرکت هواپیمایی مربوطه را مطلع کرده و از پزشک معالج خود درخواست کند تا فرم های مربوطه را برای شرکت هواپیمایی پرکند تا خدمات لازم به موقع و مناسب دراختیار فرد بیمار قرار بگیرد.
منبع:yjc.ir

بیماران قلبی قبل از سفر چه اقداماتی باید انجام دهند؟

قالب ژله جادویی

خرید اینترنتی قالب ژله جادویی

خرید پستی قالب ژله جادویی از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه قالب ژله جادویی,فروش قالب ژله جادویی,فروش اینترنتی قالب ژله جادویی,فروش آنلاین قالب ژله جادویی,خرید قالب ژله جادویی,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی,خرید پستی قالب ژله جادویی,خرید ارزان قالب ژله جادویی,خرید آنلاین قالب ژله جادویی,خرید نقدی قالب ژله جادویی,خرید و فروش قالب ژله جادویی,فروشگاه رسمی قالب ژله جادویی,فروشگاه اصلی قالب ژله جادویی,بهترین قالب ژله جادویی,،فروشگاه قالب ژله جادویی,فروشگاه اینترنتی قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی جدید,خرید قالب ژله جادویی جدید,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی جدید,خرید پستی قالب ژله جادویی جدید,خرید ارزان قالب ژله جادویی جدید,خرید با تخفیف قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی اصل,خرید قالب ژله جادویی اصل,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی اصل,خرید پستی قالب ژله جادویی اصل,فروش قالب ژله جادویی اصل

قالب ژله جادویی

با توجه به اینکه سفره آرایی و تزیین سفره بسیار مورد توجه خانم های خانه دار در مجالس و مهمانی ها می باشد.تهیه و تزیین ژله نیز بسیار مورد توجه است.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با ارائه قالب ژله جادویی این کار را برای شما آسان نموده است.قالب ژله جادویی از جنس پی وی سی است و دارای 12 قالب در هر بسته است و هرگز ژله به بدنه اش نمی چسبد.قالب ژله جادویی کارکردی آسان دارد و به آسانی شسته می شود.هم اکنون می توانید قالب ژله جادویی را زا فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

خرید قالب ژله جادویی

قالب ژله Shot Cups
جنس بدنه: PVC
12 قالب در هر بسته
قابل استفاده برای انواع دسرها: ژله،کرپ،کارامل،موس و …
بدون چسبیدن ژله به بدنه
ظرفیت هر قالب: 60ml/2 oz
کارکرد آسان
شستشوی آسان
طراحی متفاوت
دارای 4 رنگ مختلف در هر بسته
خرید اینترنتی قالب ژله جادویی
قیمت : 15,000  تومان -قیمت نقدی : 13500 تومان
خرید پستی
خرید پستی قالب ژله جادویی
خواص ژله :
برای پوست خوب است

 برای عملکرد کاهش و افزایش وزن خوب است

 سیستم ایمنی بدن را ارتقاء می دهد

برای سلامت مو خوب است

به کاهش کلسترول بد کمک می کند

برای التهاب و ورم مفاصل خوب است

استرس را کاهش می دهد

ناهنجاری های پوست را کاهش می دهد


قیمت این محصول 15000 تومان

قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی

قالب ژله جادویی